Fly Away
Home About Stuffs Twitter Follow Dash

owner


" I just wanna fly away with my friend from all the bitch for a while "

tagboard

Replace with your cbox code

Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.

Perasmian
Saturday 18 August 2012 • 11:31 • 0 comments



Hai semua ,asalamualaikum. Hehe ,sihat semua?
Hari ini,aku nak rasmikan blog baru..blog pertama yang di-publickan, blog pertama yang di-privasikan juga ada. Blog ini mungkin blog yang aku nak kongsilah , apa-apa yang patut dikongsikan.

Dan ini juga sempena hari terakhir berpuasa pada bulan ramadhan kali ini,
esok insyaAllah raya!

Okey ,dengan ini saya merasmikan blog ini dijayakan oleh aku dan awak semua.
Semoga diberkati Allah S.W.T , amin.
Sebelum aku mengakhiri post ini ,aku ingin mengucapkan ,

SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL-MUBARAK
                                      


Dan Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri . Maaf Zahir dan batin ya.




Assalamualaikum WarahmatullahiWabarokatuh .

P/S : " Kalau datang rumah , jangan lupa bawa lemang dan rendang ke 
          rumah, oh , dan juga Duit raya !
       
        Bawa kereta elok2 , Biar lambat Asal selamat !.






0 Comments:

Post a Comment


|